We zijn over!

Met behulp van Hans Schoenmaker en Jan Klerks is het bestuur er in één dag in geslaagd om de spullen van de vereniging Heemkundige Kring & Stichting Erfgoedcollectie Hilvarenbeek, over te brengen naar onze nieuwe stek, Vrijthof 11. Het is een gebouw dat door meerdere organisaties wordt gebruikt, dus ook de grote kamer met de mooie boekenkast wordt door derden gebruikt. Ook de zolder delen we met andere gebruikers.

We zitten nu wel goed bereikbaar en prominent aan de Vrijthof. De komende tijd moeten we onze bezittingen daar verder sorteren en herschikken. Diverse werkgroepen zullen daar hun vrije tijd en expertise in stoppen. Spreekt deze nieuwe omgeving ook u aan om onze Bikse geschiedenis verder zichtbaar te maken en heeft u ook tijd en/of ideeën, schroom dan niet en maak het meedoen tot één van uw goede voornemens!

We zijn natuurlijk niet altijd aanwezig in Vrijthof 11. Wilt u ons ontmoeten, maak dan een afspraak met ons.